Η Ψ-Πρόσβαση είναι ένας τόπος ιδεών ψυχικής υγείας και τρόπων διαχείρισης.
Μέσα από την ανάγνωση των άρθρων μπορεί να πάρει κανείς
το έναυσμα να ψάξει μέσα του και γύρω του αυτό που μπορεί να τ@ κάνει να τα καταφέρει, να βρει την ισορροπία.
Όπως ακριβώς και σε ένα ταξίδι σε άγνωστο μέρος, όπου ο ταξιδιώτης χρειάζεται εφόδια για να περάσει καλά και να είναι ασφαλής και υγιής,
έτσι και εδώ μπορεί κάποιος να ψάξει και ίσως να εντοπίσει εργαλεία και εφόδια που θα τον βοηθήσουν στο δικό του προσωπικό ταξίδι γνωριμίας με τον εαυτό του και τον κόσμο γύρω του.
Η πλοήγηση στη σελίδα θέλουμε να είναι ένα παιχνίδι γνώσης και εκπαίδευσης με κριτική σκέψη
και πολλά ερωτήματα που το ίδιο το άτομο θα απαντήσει μέσα από την ανάγνωση άρθρων και την παρακολούθηση ομάδων εκπαίδευσης ή εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
Κάτι σαν αυτό που λέμε κάποιοι «ψυχο-εκπαίδευση».
Εδώ μπορείτε να εγγραφείτε ώστε να διαβάζετε τα άρθρα μας και να συμμετέχετε στις ομάδες
και τα ψυχο- εκπαιδευτικά σεμινάρια μας.
Μπορείτε επίσης, να κλείσετε το ραντεβού σας.
Οι επαγγελματίες.
Η Λίλα Τζινέρη είναι Ψυχολόγος, Ψυχοθεραπεύτρια και Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων.
Σπούδασε Ψυχολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Έχει εκπαιδευτεί στη Συστημική-Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία (Ινστιτούτο Συστημικής Σκέψης & Ψυχοθεραπείας) & στη Τραυματοθεραπεία EMDR (Ινστιτούτο Τραυματοθεραπείας).
Κατέχει μεταπτυχιακό στην Εκπαίδευση Ενηλίκων ( Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο) και έχει παρακολουθήσει και εκπαιδευτεί σε διάφορες άλλες μεθόδους και τεχνικές υποστήριξης όπως η κινητοποιητική συνέντευξη, πρωτόκολλα τραυματοθεραπείας (SEE FAR CBT, κ.α.), Πρώτες Βοήθειες Ψυχικής Υγείας, κ.α.
Η προϋπηρεσία της από το 2010 έως και σήμερα σε δημόσιες δομές (ΟΚΑΝΑ, Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ΕΟΔΥ, κλπ.) και σε μη κυβερνητικές οργανώσεις
της πρόσφεραν πολύτιμη γνώση διαχείρισης πολύπλοκων περιπτώσεων ενηλίκων, παιδιών, οικογενειών και οργάνωσης ομάδων, κοινοτικών δράσεων, σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων.
Η εκπαίδευση σε συνδυασμό με την εργασιακή της πείρα την οδήγησαν στο να εκτιμήσει την αξία, τόσο της εξατομικευμένης υποστήριξης ατόμων, όσο και τη δύναμη της ομαδικής διεργασίας, της κοινοτικής δράσης και της ψυχο-εκπαίδευσης.
Εξάλλου, η ίδια θέλει να βλέπει τη διαδικασία της ψυχοθεραπείας ως μια συνεχή προσπάθεια ενδυνάμωσης του ατόμου.
Αυτό μπορεί να συμβεί μέσα από τη κατανόηση της θέσης του στα κοινωνικά συστήματα που ανήκει, των ψυχικών αποθεμάτων που ήδη έχει και που χρειάζεται να αποκτήσει
και τελικά την «εκπαίδευση» του ώστε ο ίδιος να επιλέξει το τρόπο που τον εξυπηρετεί να ζει.
Μπορεί να έχεις μέσα σου τραυματικές αναμνήσεις, αλλά μόνο ο εαυτός σου μπορεί να σε εμποδίζει από το να τις ξεπεράσεις, να θυμηθείς τα ευχάριστα και να χτίσεις νέες “ενδυναμωτικές” φωνές μέσα σου